Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

ρένκα γεμάτα έρωτα!!!

Ο έρωτας χτύπησε τις πόρτες του Β1 και του Β2 και εμείς τον αφήσαμε να μπει…
Καλό καλοκαίρι!!!
 








Τα παιδιά του Β1


Όταν με κοιτάς
ο χρόνος σταματάει…
Έλα κοντά μου
και πάρε με αγκαλιά
σαν ένα παραμύθι.

Το καλοκαίρι
στον κήπο των λουλουδιών
γνωριστήκαμε.
Χάθηκα στα μάτια σου
και σε ερωτεύτηκα.

Άνοιξη ήρθε
όταν χαμογέλασες,
ηλιαχτίδα μου!
Ο χρόνος σταμάτησε
από την αγάπη μας.

Αγκαλιά μαζί
η νύχτα φωτίζεται…
Σ’  αγαπώ τρελά!
Όλα γύρω μαγικά

σ  άλλο κόσμο είμαι πια.

Αυτά τα μάτια
με ταξιδεύουν μακριά…
όταν σε κοιτώ
δε γίνεται να σταθώ.
Είσαι τ’  άλλο μου μισό.

Άβυσσος
η αγάπη σου
μέσα στη μαύρη νύχτα.
Αρκουδάκι μου γλυκό
Πάντα θα σε αγαπώ!


Τα παιδιά του Β2

Όταν σε κοιτώ
λουλούδια η ψυχή μου,
φωτιά στα χείλη…
Δάσος το σώμα μου και
Εσύ η πυρκαγιά του.

Σαν πεταλούδα
με τα φτερά της σβήνει
η κάθε μέρα.
Θα ξυπνάμε αγκαλιά
από δω και πέρα.

Το φεγγάρι σε
φωτίζει αγάπη μου
και απλά κοιτώ…
Η καρδιά μου σφίγγεται
Και γω τρελά σε ποθώ!

Έρχεσαι και το
παραθύρι μου χτυπάς
και μελωδικά
μου τραγουδάς γλυκά
κι η καρδιά μου ανθίζει!

Τα ματάκια σου
που λάμπουν σαν τον ήλιο
μου δίνουν ζωή.
Όταν σε κοιτώ, λάμπω
σαν αστραπή στη νύχτα.

Το αεράκι
τις φυλλωσιές των δέντρων
ανεμίζει και
μαζί και τα μαλλιά σου
με άστρα τα γεμίζει….