Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Το τελευταίο γράμμα της Ερωφίλης



Πατέρα,

Να ξέρεις πως σε μισώ,
ακούς εκεί πατέρας με ένστικτο δολοφονικό!
Αυτό που έκανες να ξέρεις δεν το ξεχνώ,
να πάρεις τον άντρα, τον οποίο πιο πολύ αγαπώ,
και τα χέρια του και την καρδιά του να φέρει να τα δω!

Έναν έρωτα τόσο μεγάλο και τρανό
να χωρίσεις με τρόπο άγριο και αλαζονικό!
Για μένα εκδίκηση να πάρουν οι άνθρωποι που αγαπώ,
όχι σαν εσένα, που νόμιζα πως μπορώ να εμπιστευθώ.

Να είναι η εκδίκηση επίπονη και φρικτή,
έτσι όπως με πήρες και με κλείδωσες στη φυλακή!

Ν. Μ, Γ2 



Και ένα γράμμα από τον Πανάρετο:  
 


Ερωφίλη,

Τώρα που φεύγω θέλω να προσέχεις και να Θυμάσαι ότι πάντα σ’αγαπούσα και θα σ’αγαπάω ακόμα κι αν δεν ζώ, ακόμα  κι αν δεν βλεπόμαστε.
Εύχομαι να μην με σκότωνε ο Βασιλιάς και να ήταν όλα χαλαρά, να ήμασταν πάλι μαζί, να παντρευόμασταν και να κάναμε παιδάκια.
 Αντίο εύχομαι να περνάς καλά όλα αυτά τα χρόνια.



                                                     Πανάρετος
Γ.Τ, Γ3

    Μισητέ πατέρα,
     Πρώτον θέλω να σου πω πως σε μισώ, γιατί διέταξες ο Πανάρετος μου να πεθάνει άδικα και γι' αυτόν τον λόγο θα δώσω κι εγώ ένα τέλος στη ζωή μου, για να είμαι ξάνα μαζί του. Όταν βρεις αυτό το γράμμα θα είμαι με ένα μαχαίρι στην καρδιά και θα πενθείς πάνω από το σώμα μου. Αλλά να ξέρεις εκεί που είμαι είναι πολύ καλύτερα, είμαι με τον ερώτα της ζωής μου, είμαι χαρούμενη και κανένας, ούτε εσύ, δεν μπορεί να μας χωρίσει. Τελικά είχες δίκιο, η αγάπη πονάει, αλλά αυτός ο πόνος μειώνεται, όταν έχω τον Πανάρετο μου κοντά μου. Και κάτι τελευταίο, εύχομαι να πεθάνεις με τόσο βίαιο και αργό θάνατο που να εύχεσαι να τελειώσει! Και μετά τον θάνατο σου εύχομαι να αποκαλυφθεί η αλήθεια για αυτό που έκανες και να σε μισήσουν τόσο πολύ οι υπήκοοί σου που θα σε αφήσουν άταφο και η ψυχή σου θα μείνει δυστυχισμένη για  πάντα!!!

                                                                                               Με αγάπη,
                                                                                                Η κόρη σου
Α. Μ, Γ2
 
      Αγαπητέ πατέρα,

    Γιατί να σκοτώσεις τον αγαπητό μου Πανάρετο που ήταν ο έρωτας μου ,γιατί να το κάνεις με τέτοιο τρόπο φέρνοντάς μου  την καρδιά, το κεφάλι και τα χέρια του ; Δεν είσαι άξιος για πατέρας και βασιλιάς , μπορούσες να τον αφήσεις ζωντανό να ζήσει , να κάνει την οικογένειά του , να ζήσω εγώ τον πόνο να είμαι μακριά του , σε χέρι άλλου άνδρα να μην υπάρχει μέρα χαράς παρά θλίψης . Τώρα, για το κακό που μας έκανες θα σε εκδικηθώ , θα καρφώσω  ξίφος να ξεριζώσω την κάρδια μου και να στην δώσουν οι στρατιώτες σου όπως μου έδωσαν την καρδιά του Πανάρετού μου, που γέμισα με θλίψη και σπαράζουν τα σωθικά μου , και η καρδούλα μου για αυτόν, τον Άγγελό μου .Κατάρα μεγάλη θα σου δώσω! Να μην βρεις καλό μπροστά σου, να πεθάνεις  αργά και βασανιστικά .Ως το πρωί της άλλης μέρας να χάσεις τα πλούτη σου και όλα τα αγαθά που έχεις, να μένεις στον Άδη, να βασανίζεσαι και η ψυχή σου στην πύλη να μένει, αφού το σώμα σου δεν θα θαφτεί ποτέ.
Η αδικοχαμένη κόρη σου
Λ.Β, Γ1